esmaspäev, 6. aprill 2015

Filmid

Tere jälle sõbrad. Täna räägin, või õigemini kirjutan, oma lemmik filmidest. Ausalt öeldes mulle meeldivad rohkem saated, aga filmid on ka toredad. Mulle meeldivad kõik komöödiafilmid; põnevusfilmid; sõjafilmid; fantaasiafilmid ja väga harva ka õudusfilmid. Käin kinos harva. Parema meelega vaatan kodus telekast või tõmban arvutisse filme.
Pärnus on "uus" kino APOLLO. Mõned inimesed on seal juba mingi 20 korda käinud, aga mina olen ainult 4 korda. Ma olen käinud vaatamas: "Step up: All in"; "Maze runner"; "Öö muuseumis" ja ka kõige viimane film "1944". Mul meeldisid kõik need filmid, aga kõige lemmikum oli "1944". See on üldse 1 kõige parem film, mida ma näinud olen. See oli sõjafilm ja ausalt ma hakkasin kohe alguses nutma, sest SA LIHTSALT EI SAA PEATEGELAST ÄRA TAPPA JA SIIS TEIST PEATEGELAST TEHA JA TEDA KA ÄRA TAPPA. Ok, minuga ei ole kõik korras, aga saan hakkama.


Teine minu lemmikfilm on "Maze runner", mida ma ka kinos käisin vaatamas. See on lihtsalt nii huvitav, täis actionit ja ka kurbust.



Kolmas ,ja ka praeguseks viimane, lemmik film on "The interview". See oli väga väga VÄGA naljakas ja lahe, isegi kui minu minu vanused eriti ei tohiks vist seda vaadata(?).




Need 3 filmi on vähestest need, mida ma võin vabalt mitu korda näha. GOODBYEEEEEEEE 


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar